1. Blanka Lipińska i Agata Passent były gośćmi programu "Andrzej Sołtysik". Tematem przewodnim tego odcinka była pornografia w kinie masowym. Jakie są tandetne i nieudane filmy erotyczne? Według Agaty Passent to takie, które są pozbawione dialogów. Podkreśla też, że "Głębokie gardło" jest niebywale udaną produkcją ze względu na żartobliwe rozmowy głównych bohaterów.
"Andrzej Sołtysik": Pornografia w kinie masowym
2.Blanka Lipińska, która była gościem programu "Andrzej Sołtysik", opowiedziała o ekranizacji książki "365 dni". W jaki sposób zostanie wybrana obsada do filmu? Jak będzie wyglądał casting? I jakie wymagania musi spełnić aktor, który wcieli się w Massimo, głównego bohatera.
"Andrzej Sołtysik": Pornografia w kinie masowym
3. Natalia Janoszek w programie Andrzeja Sołtysika opowiada o filmie Chicken Curry Law, gdzie miała do zagrania wymagającą scenę. Jak sobie poradziła z trudnymi emocjami?
Andrzej Sołtysik: Rozpłakała się na planie
4.W filmie "Elle" Paula Verhoevena Isabelle Huppert wciela się w kobietę, która została zgwałcona. Po dość mocnej scenie bohaterka po prostu wstaje i jak gdyby nigdy nic zaczyna sprzątać. Andrzej Sołtysik wraz ze swoimi gośćmi zastanawia się, jak aktorki podchodzą do takich trudnych scen. Seksuolog Andrzej Depko przywołuje szokującą historię jednej ze swoich pacjentek.
Andrzej Sołtysik: Aktorskie podejście do roli
5.Magdalena Kumorek pracowała ze studentami Katowickiej Szkoły Filmowej przed zdaniem do szkoły aktorskiej. Pewnego dnia otrzymała zadanie aktorskie: zagrać scenę gwałtu na łące. Jesteście ciekawi, jak wyglądała?
Andrzej Sołtysik: Współpraca ze studentami
6. Marta Nieradkiewicz zagrała w kilku scenach erotycznych. Aktorka mówi, że nie przychodzi jej to z łatwością, ale ma świadomość, że takie wyzwania będą przed nią stawiane. Jedną z najodważniejszych scen zagrała w filmie Tomasza Wasilewskiego "Płynące wieżowce", gdzie wraz z Mateuszem Banasiukiem przekraczają granice intymności.
Andrzej Sołtysik: Nieradkiewicz w scenach erotycznych
7.Jak daleko może się posunąć reżyser w pracy na planie z nieletnimi aktorami? Natalia Rybicka opowiada o mechanizmach, które można wykorzystać podczas budowania trudnych scen. Dziecięcy aktorzy nie zawsze muszą posiadać pełną wiedzę na temat wydarzeń ze scenariusza.
Andrzej Sołtysik: Nietypowy szaszłyk