Program TVN Fabuła

Poprzedni
drukuj
wstecz
  • Castle

    Niedługo przed świętem Halloween Castle i Beckett zostają wezwani na cmentarz, na którym znaleziono zwłoki młodego mężczyzny w przebraniu wampira – w jego sercu tkwił drewniany kołek. W toku śledztwa nasi bohaterowie trafiają do mrocznego świata nowojorskiej sekty wampirów fetyszystów i dowiadują się, że motyw zabójstwa młodego mężczyzny może kryć się na stronach pisanej przez niego przed śmiercią drastycznej powieści. "Vampire weekend"
  • Castle

    Wschodząca gwiazda rocka zostaje znaleziona martwa. Castle i Beckett muszą zanurzyć się w mroczny świat obsesyjnych fanów, chciwych menagerów i zazdrosnych o sławę członków zespołu. Ale dopiero gdy Alexis odkrywa prawdziwe znaczenie słów finałowej piosenki z płyty piosenkarki, nasi bohaterowie trafiają na ślad mordercy. "Famous last words"
  • Castle

    Castle i Beckett prowadzą dochodzenie w sprawie śmiertelnego potrącenia kuriera rowerowego, brutalnie zamordowanego tylko po to, by nie mógł dostarczyć przesyłki, której zawartość mogłaby oczyścić z zarzutów niewinnie skazanego człowieka. W wyniku niesamowitego splotu wydarzeń, ta tragiczna śmierć łączy się ze sprawą morderstwa, którą dziesięć lat temu prowadził kapitan Montgomery. Aby rozwiązać obecną sprawę, Castle i Beckett muszą wyciągnąć na światło dzienne wstydliwe sekrety i skandale pewnej zamożnej i wpływowej nowojorskiej rodziny. "Kill the messenger"
  • Castle

    W wyniku brutalnego morderstwa asystenta Prokuratora Okręgowego Castle i Beckett muszą zanurzyć się w świat byłych więźniów i agencji towarzyskich. Sprawy trochę się komplikują, gdy Castle decyduje się pomóc pewnej dziewczynie, czym naraża całe śledztwo na niebezpieczeństwo. Beckett jest zmuszona wybierać pomiędzy dotrzymaniem danego słowa a chęcią wsadzenia mordercy za kratki. Sprawy nie ułatwia córka Castle’a, która niechcący zdradza pewien bardzo “wybuchowy” sekret Beckett zamiast swojemu ojcu. "Love me dead"
  • Castle

    W zsypie na śmieci w apartamentowcu znaleziono zwłoki mężczyzny. Na miejsce zbrodni przybywają dwie kobiety, aby zidentyfikować ciało – żona i narzeczona ofiary… Castle i Beckett mają pełne ręce roboty: muszą pilnować, aby kobiety nie pozabijały się nawzajem, a jednocześnie odkrywają prawdę o podwójnym życiu nieboszczyka. Czy za jego śmiercią kryje się odrzucona kobieta, szpiegostwo przemysłowe, czy może inny, jeszcze bardziej mroczny sekret? "One man's treasure"
  • Andrzej Sołtysik przedstawia LONGPLAY - Sławomir Idziak

    „Andrzej Sołtysik przedstawia” to program, który przybliża historię kina opowiedzianą przez pryzmat wybranego zjawiska, zachowania, przedmiotu czy motywu. Analizie poddane zostaną różne gatunki filmów: komedie, dramaty, horrory. Prowadzący porówna sceny, w których jeden detal współtworzył klimat sceny na równi z bohaterem. Andrzej Sołtysik przedstawi różne pomysły na wykorzystanie tego samego ‘fetysza’ filmowego w zależności od wizji i pomysłowości scenarzysty i reżysera.
  • Szkoła Filmowa LONGPLAY - Ostaszewska cz.1

    „Szkoła filmowa” to zapis niezwykłych rozmów, w trakcie których artyści opowiedzą o kulisach swojej pracy, wspomnieniach z planów filmowych, osobach, które podziwiają i z którymi chcieliby pracować. Nie zabraknie też wspomnień związanych z czasami, gdy sami uczęszczali do szkół filmowych. Dzięki magicznej atmosferze sali kinowej, widzowie będą mogli przenieść się w świat srebrnego ekranu i odkryć go z nieznanej dotąd strony. Cała dyskusja odbywa się z udziałem publiczności, składającej się ze studentów szkoły filmowej. Dziennikarka Kinga Burzyńska na swoim koncie ma niezliczoną ilość wywiadów. Gwiazdy nie mają przed nią tajemnic. Tym razem na wprost Kingi usiądą największe osobowości polskiego kina i teatru, a prowadząca skutecznie wypyta ich o historie związane z aktorstwem.
  • Premiera-Konwój

  • pytAnia - Fantastyczne zwierzęta 2

    "pytAnia" to program oparty na wywiadach Anny Wendzikowskiej z największymi gwiazdami Hollywood. Ania w umiejętny, pełen wdzięku i uroku sposób prowadzi rozmowy na temat filmów, aktorstwa, emocji i codziennego życia. W każdym odcinku Ania porusza inny temat. Pyta nie tylko o pracę na planie filmowym, ale także o blaski i cienie sławy, miłość, rodzicielstwo i przyjaźń w show businessie. Czy popularność ułatwia czy utrudnia życie? Jakie naprawdę są gwiazdy światowego kina? odpowiedzi na te i inne pytania tylko w programie Ani Wendzikowskiej "pytAnia".
  • Teraz albo nigdy

    Poszukiwania BASI trwają do świtu. Kiedy zmęczona MARTA kładzie się spać, próbuje porozmawiać z ROBERTEM o swojej przyszłości, ale on woli się z nią kochać, niż rozmawiać. Każdy na swój sposób próbuje pomóc BASI. JULIA poddaje się "terrorowi" grupy. BASIA natomiast jest na etapie rozpaczy. Nic jej nie pomaga: ani rozrywki, ani piękne widoki… Nawet współczucie MARTY i nowych znajomych nie przynosi rezultatów. Tylko ROBERT kwaśno komentuje jej łzy, o co MARTA ma do niego pretensję. BASIA próbuje zadzwonić do MARKA, w czym próbują jej wszyscy przeszkodzić. W końcu ANDRZEJ wyrzuca jej komórkę w przepaść. Po przylocie do Warszawy, BASIA zaprasza wszystkich do siebie na powtórkowego Sylwestra, skoro popsuła im prawdziwego. MICHAŁ mówi JOLI, że zwalnia się z firmy. MARTA chce, żeby ROBERT zgodził się na dziecko. JULIA ogląda samotnie swoje ślubne zdjęcia. MARTA zabiera BASIĘ do nocnego klubu, bo chce odreagować rozmowę z ROBERTEM. Tam na scenę wchodzi ANDRZEJ…
  • Teraz albo nigdy

    MICHAŁ spotyka się z przyjaciółmi ze studiów w sprawie nowej firmy. Przerywa im pojawienie się JOLI z nowiną, że jest w ciąży. To zmienia życiowe plany MICHAŁA. EWA, babcia Michała (Beata Tyszkiewicz) jest tym zaniepokojona i postanawia działać. MARTA próbuje wyciągnąć BASIĘ z rozpaczy po odejściu MARKA, ale bezskutecznie. Rodzice BASI także nie pomagają. Lekarstwem na zapomnienie o smutkach staje się spotkanie z ANDRZEJEM, który zabiera ją na oglądanie lokalu wystawionego na przetarg. Niestety urzędniczka źle reaguje na widok drugiej kobiety, czyli BASI i lokal przepada. BASIA dochodzi do wniosku, że jest pechowa. W dodatku przez MARTĘ traci pracę. MARTA spotyka MICHAŁA, kiedy on kupuje niemowlęce buciki. JULIA stara się normalnie funkcjonować i uporać się z bólem po stracie ukochanego męża. Ojciec dzwoni z Indii i chce ją zabrać do siebie. Do MICHAŁA przyjeżdżają ELA i DANA z jego córkami.
  • Teraz albo nigdy

    JULIA nagabywana przez MARTĘ i BASIĘ mówi im o swojej rozpaczy. Próbuje zacząć normalnie funkcjonować. ROBERT bardzo się troszczy o przeziębioną MARTĘ. GRAŻYNA współczuje MICHAŁOWI ciążowych humorów JOLI. Ta z kolei spotyka się z EWĄ oraz DANĄ i ELĄ, bo EWA wezwała dawne kobiety MICHAŁA żeby wybadać JOLĘ. MICHAŁ fantastycznie zajmuje się córkami. Matka MARTY przekonuje ją, że ROBERT potrzebuje trochę czasu, zanim oswoi się z awansem. JOLA poznaje córki MICHAŁA. One porównują ją do MARTY, którą bardzo polubiły na Maderze. ANDRZEJ pomaga JULII kupić samochód, przy okazji JULIA radzi mu, żeby był cierpliwy z BASIĄ. ROBERT nie chce słyszeć o tym, żeby MARTA szła do pracy, albo rodziła dziecko. Nie ma też zamiaru iść na powtórkowego Sylwestra u BASI. Po wyjeździe ELI i DANY z córkami, MICHAŁ prosi EWĘ, że spróbowała przekonać się do JOLI. Po czym przedstawia JOLĘ swoim rodzicom. JULIA zabiera na przejażdżkę MARTĘ i BASIĘ. Świetnie się bawią, aż do momentu kiedy dzwoni ze stanów adwokat JULII. Ktoś rości sobie prawa do spadku po jej mężu.
  • Teraz albo nigdy

    ANDRZEJ sprytnie się tłumaczy przed matką, która przypadkiem znajduje jego kostium do tańca. MARCIN radzi mu jednak, żeby wreszcie powiedział matce prawdę. BASI też. MICHAŁ stara się cierpliwie znosić humory JOLI i obiecuje na Sylwestrze powtórkowym przedstawić ją jako swoją przyszłą żonę. MARTA wywozi z garażu psią karmę do ośrodka dogoterapii, licząc, że ROBERT jednak zechce pójść do BASI. Tam spotykają się z RITĄ i ZYTĄ, które prowadzą ośrodek i studzą trochę negatywne nastawienie dziewczyn do mężczyzn w ostatnich dniach. JULIA szaleje swoim sportowym autem, o mało nie powodując wypadku. Po czym wycina BRIANA ze zdjęć. A gdy odbiera kontener ze Stanów z jego rzeczami, bez otwierania wyrzuca do rzeki. ANDRZEJ chce powiedzieć BASI, czym się zajmuje, ale ostatecznie tchórzy. Za to namawia matkę, żeby spotkała się ze ZDZISIEM. Ona z tego kpi. MARTA znajduje w szafie BASI suknię, w której była, kiedy rzucił ją DAREK. Każe jej ją zniszczyć, aby nie kolekcjonować złych wspomnień. ANDRZEJ pomaga robić BASI wystrój mieszkania na powtórkowego Sylwestra. W czasie zabawy BASIA podejmuje „noworoczne” zobowiązania, że będzie szczęśliwa. ANDRZEJ prosi BASIĘ do tańca. MICHAŁ wyznaje MARCIE, że przez nią prawie rzucił pracę w korporacji i był bliski otwarcia z przyjaciółmi własnej firmy ogrodniczej. MARTA zauważa podobieństwo w tańcu ANDRZEJA, do tańca mężczyzny, którego z BASĄ widziały w nocnym klubie, jako Zorro. ANDRZEJ przyparty do muru mówi, że to był jego brat.
  • TRWA

    Dzika lokatorka

    Newton Davis postanowił zdobyć serce kapryśnej Becky projektując dla niej wymarzony dom. Nie tylko go zaprojektował, ale i wybudował, czym poważnie nadwyrężył swe zasoby finansowe. Becky twardo stoi na ziemi i nie zamierza brać sobie za męża szaleńca, który zaproponował jej wspólne życie w pięknym domu, wybudowanym za pożyczone pieniądze. Propozycja małżeństwa zostaje odrzucona. Zawiedziony Newton rzuca się w wir pracy, Becky znika z jego życia, a piękny dom stoi opuszczony. Podczas pewnego przyjęcia sprytna kelnerka Gwen dowiaduje się o istnieniu niezamieszkałej willi. Udaje jej się też uwieść Newtona Davisa, ale ich związek nie ma szans na przetrwanie. Żyjąca w świecie własnych fantazji Gwen wprowadza się do domu Newtona bez jego wiedzy i zgody. Nie poprzestaje tylko na tym. Gdy robi zakupy w miasteczku przedstawia się wszystkim, jako żona Newtona Davisa. Jedną z osób, którą wtedy poznaje jest ojciec jej rzekomego męża. W tym momencie sprawy poważnie się komplikują. Davis dowiaduje się o oszustwach Gwen, ale nie zamierza nikogo wyprowadzać z błędu. Dochodzi natomiast do wniosku, że dzięki obecności Gwen, być może uda mu się wzbudzić zazdrość w ukochanej Becky i wreszcie zdobyć jej serce. Becky rzeczywiście chwyta przynętę.
  • wieczór
  • Czego pragną dziewczyny

    Libby Reynolds (Kelly Preston) przeżyła kiedyś gorący romans z brytyjskim arystokratą, Henrym Dashwoodem (Colin Firth). Jego rodzina nie była zachwycona i zmusiła młodą dziewczynę do wyjazdu z kraju. Na świat przyszła Daphne (Amanda Bynes), ale Libby nie poinformowała o tym Henry'ego. Gdy dziewczynka dorosła, zaczęła pytać o ojca i poznała prawdę. Nigdy nie próbowała nawiązać kontaktu z Henrym. Często jednak pracowała na weselach w charakterze kelnerki i widok panny młodej tańczącej ze swoim ojcem sprawiał jej dotkliwą przykrość. Pewnego dnia nie wytrzymała i kupiła bilet do Londynu. Na miejscu dowiedziała się, że Henry Dashwood jest politykiem wysokiego szczebla i właśnie trwa jego kampania wyborcza. Rezolutna nastolatka postanowiła sprostać wyśrubowanym wymaganiom środowiska brytyjskich arystokratów. Zmienia dżinsy na elegancką sukienkę i rozpoczyna życie w roli doskonale wychowanej młodej damy…
  • Szkoła Filmowa LONGPLAY - Ostaszewska cz. 2

    „Szkoła filmowa” to zapis niezwykłych rozmów, w trakcie których artyści opowiedzą o kulisach swojej pracy, wspomnieniach z planów filmowych, osobach, które podziwiają i z którymi chcieliby pracować. Nie zabraknie też wspomnień związanych z czasami, gdy sami uczęszczali do szkół filmowych. Dzięki magicznej atmosferze sali kinowej, widzowie będą mogli przenieść się w świat srebrnego ekranu i odkryć go z nieznanej dotąd strony. Cała dyskusja odbywa się z udziałem publiczności, składającej się ze studentów szkoły filmowej. Dziennikarka Kinga Burzyńska na swoim koncie ma niezliczoną ilość wywiadów. Gwiazdy nie mają przed nią tajemnic. Tym razem na wprost Kingi usiądą największe osobowości polskiego kina i teatru, a prowadząca skutecznie wypyta ich o historie związane z aktorstwem.
  • Olimp w ogniu

    Mike Banning do czasu tragicznego zdarzenia odpowiadał za ochronę prezydenta USA Benjamina Ashera. Po tym jak w trakcie jednej z oficjalnych wizyt dochodzi do wypadku drogowego, w którym ginie żona głowy państwa, agent zostaje oddelegowany do mniej prestiżowych zadań. Jednak kiedy Banning przestaje już marzyć o powrocie do ochrony najwyższych władz państwowych, okazuje się iż tylko on może odbić z rąk terrorystów Biały Dom. Jego wiedza o budynku, a także doświadczenie z kilkuletniej służby staje się bezcenne w obliczu starcia z koreańską grupą dowodzoną przez Kanga i odbicia zakładników, wśród których jest także prezydent.
  • Kobieta Kot

    Utalentowana i wyjątkowo skromna Patience Philips marnuje swoje zdolności poświęcają czas i talent na budowanie kariery innych. Pracuje w firmie kosmetycznej, Georga Hedare (Lambert Wilson), tyrana, którego w wyzyskiwaniu ludzi wspomaga zimna piękność, jego żona Laurel (Sharon Stone). Patience nikomu się nie narzuca, ale los w dość brutalny sposób upomina się o nią, angażując ją w dramatyczne wydarzenia. Patience staje się niewygodna. Żona George'a każe ją zlikwidować. Wyrok zostaje wykonany, ale kobieta powraca do życia. Za sprawą nadprzyrodzonych mocy ożywa wyposażona w nadzwyczajne zdolności. Staje się silna i wyjątkowo sprawna, jej zmysły wyostrzają się niczym u drapieżnika. Zyskuje kocie cechy i przydomek kobiety-kota. Zaczyna nowe życie, które w niczym nie przypomina jej dawnych losów i w którym ona jest kimś zupełnie niepodobnym do dawnej zagubionej Patience Philips. Uwodzicielska i niebezpieczna kobieta-kot rozlicza się z przeszłością i szuka wyrafinowanych rozrywek balansując na granicy dobra i zła. I tu pojawia się dylemat. Przystojny detektyw Tom Lone (Benjamin Bratt) zakochany w skromnej Patience, powoli zaczyna tracić głowę dla kobiety-kota posądzanej o dokonanie wielu groźnych przestępstw. Sama Patience ulega fascynacji swoim nowym wizerunkiem i w nowej roli, czuje się znacznie pewniej, niż w swoim dawnym wcieleniu.
  • ShortStory - Malajkat

  • pytAnia - Rodzicielstwo

    Czy wiecie co łączy Julianne Moore, Gwyneth Paltrow, Matthew McConaughey, Willa Smitha, Hugh Jackmana, Colina Farella i Vina Diesela? Wszyscy są rodzicami. I o tym jest ten odcinek - o rodzicielstwie w blasku fleszy. Hollywoodzcy rodzice podzielą się z nami doświadczeniami związanym z wychowaniem dzieci, poradzą w kilku rodzicielskich kwestiach, opowiedzą jak łączą karierę z wychowaniem dzieci i czy rodzicielstwo zmieniło ich perspektywę patrzenia na świat.
  • Ukryta prawda

    Ola i jej mąż Jerzy mieszkają w domu matki Oli. Kobieta jest schorowana i cierpi na demencję. Złośliwość starszej pani negatywnie odbija się na relacjach małżonków. Ola, która jest w ciąży, martwi się czy choroba matki nie zagrozi bezpieczeństwu jej i jej dziecka. Jerzy coraz częściej namawia, by oddała matkę do domu spokojnej starości. Kiedy Ola decyduje się na ten krok w ich domu pojawia się tajemniczy mężczyzna. Spotyka go również w domu opieki. Wkrótce kobieta odkrywa rodzinną tajemnicę…
  • Ukryta prawda

    Zosia ma 29 lat i mieszka z rodzicami w niewielkim mieszkaniu. Czas spędza na imprezowaniu, pisaniu felietonów do szuflady i randkach. Obraca się w towarzystwie hipsterów, którzy gardzą życiową stabilizacją. Rodzice dziewczyny mają dosyć utrzymywania beztroskiej córki i znajdują jej pracę w barze. Zosia robi jednak wszytko, by zostać zwolniona. Kiedy ciotka dziewczyny wyjeżdża za granicę i zwalnia kawalerkę, rodzice zmuszają Zosię, by zamieszkała sama i zaczęła wreszcie żyć na własny rachunek.
  • Ukryta prawda

    Ewa i Marek wraz z szesnastoletnią córką Kają przeprowadzili się do odziedziczonego mieszkania na warszawskiej Pradze. Od samego początku prześladuje ich mieszkający w sąsiedniej kamienicy Romek (19 lat), który terroryzuje wszystkich sąsiadów. Konflikt zaostrza się, kiedy chłopak zaczyna interesować się Kają. Któregoś dnia dziewczyna znika. Rodzice są przekonani, że stoi za tym Romek. Policja twierdzi jednak, że chłopak ma alibi. Zdesperowany ojciec postanawia wziąć sprawy w swoje ręce…
  • Kocham. Enter

    "Córka". Janusz zgłasza się do portalu "Kocham.Enter", ponieważ jego córka -Ewelina nie akceptuje jego nowej partnerki - Julii. Po śmierci żony Janusz chce na nowo ułożyć sobie życie z Julią, Ewelina robi jednak wszystko, żeby ich poróżnić. Alicji odkrywa, że córkę Janusza łączy coś z synem Julii - Bartkiem. Próbuje porozmawiać o tym z nastolatką. Ewelina wyznaje, że zakochała się w Bartku, boi się jednak, że nigdy nie będą mogli być razem, jeśli jej ojciec ożeni się z Julią.
dalej
Zobacz program innych kanałów: